Elisalle kuuden tähden kansainvälinen EFQM-laatusertifikaatti
10.3.2021
Elisan määrätietoinen työ laadun ja asiakaskokemuksen kehittämiseksi palkittiin EFQM Global Award -arvioinnissa merkittävällä kuuden tähden sertifikaatilla, jonka Elisa sai ensimmäisenä teleoperaattorina maailmassa. Arviointiryhmä huomioi perusteluissaan erityisesti Elisan tuloksellisuuden sekä ainutlaatuisen oppimisen kulttuurin.
Asiakaskokemus ja laadun parantaminen ovat Elisan strategian ytimessä. Elisalla on tehty systemaattista laatutyötä läpi yrityksen historian ja yli kymmenen vuoden ajan kehitetty toimintaa yhä kokonaisvaltaisemmin kohti erinomaisuutta. Kaksi vuotta sitten Elisan laatutekeminen palkittiin Suomen laatupalkinnolla ja viiden tähden sertifikaatilla. Elisalaisten vahva tekeminen on jatkunut ja nyt yritys saavutti kansainvälisessä EFQM Global Award -arvioinnissa merkittävät kuusi tähteä – ensimmäisenä teleoperaattorina maailmassa. Nyt palkituista Elisa on myös ainoa suomalainen yritys.
EFQM-tunnustuksen jakaa globaali EFQM-järjestö, European Foundation for Quality Management, ja arvioinnin tekee ulkopuolinen asiantuntijaryhmä. EFQM-malli on maailmanlaajuisesti tunnustettu viitekehys, missä arvioidaan laajasti organisaation eri toimintojen vuorovaikutussuhdetta yrityksen strategian, toteutuksen ja tulosten välillä. Arviointiin osallistuu yrityksiä eri maista ja useilta toimialoilta.
Uutiset
Droonit voivat mullistaa kaupunkiturvallisuuden ja hätätilanteisiin reagoinnin
Uusi teknologia tuo immersiivisen tilaäänen kaikkien ulottuville
Merkittävä edistysaskel Suomen kvanttiturvallisessa verkossa: uusi salaustekniikka vietiin laboratoriosta kaupallisen operaattorin verkkoon
Vuoden sähköurakoitsija 2024 on Sähkö-Jore oy
Lyly-myrsky kuritti sähköverkkoa Lounais-Suomessa ja Keski-Uusimaan alueilla
Sähkö- ja kaasukuorma-autojen määrä kasvussa
Enersenselle sopimus Heininevan aurinkovoimapuiston kunnossapidosta